Direktlänk till inlägg 30 december 2007

Nyår imon!

Av Caroline Willnäs - 30 december 2007 22:05

Ja fy fan vet ni.. Ska ha lite middag här hemma me Toobe o Zandra me fam o Sven o VG me fam;) Värsta familje tillställningen liksom;p Ska blir trevligt! Kände inte för o supa imon, o sen fick ja reda på att Zandra inte ska göra d, o VG tror ja nog inte gör d me Liam på 2 veckor liksom:) Så skönt, för då slipper ja känna nån press på mig;)


Idag har varit en bråkdag så d skriker om d.. Gränsen mellan kärlek o hat e ju hårfin vissa dagar asså.. SPYR!


Nu ska ja sätta mig o kolla på Shrek 3 själv för Mattias e sååååå trött.. Han som från första början ville att vi skulle mysa o kolla på film. Phaa! Fuck you! Ja o tv o dvd:n.. O godis skålen såklart;)


Storstädning imon innan alla kommer då. BLÄ va tråkigt! Me d måste göras för d ser för JÄVLIGT ut här hemma..


Me nu gick ja! Pussis! 

 
 
Louise

Louise

30 december 2007 23:04

Låter som en trevlig kväll =) Jag tar det med lugnt, Ska spendera dagen med lillasyster som är HÖGgravid, så det blir ingen alkohol där inte... Men det är bara skönt... Vi ska äta god mat o chips o se på tv.. hehe!
Kram på er =)

http://lolitas.bloggagratis.se

 
Z

Z

31 december 2007 06:18

Du vet att man inte "ska" städa innan folket kommer va ;-) Tror du inte du behöver städa på tisdag me då efter iaf 3 av 4 busar som grisar...plus våra karlar då förstås :-O haha Ingen kollar ifall det är dammråttor i hörnen iaf :-P O vill du dricka så gör det! Jag har iaf gjort det bara vi hade lämnat bort ungarna :-/ Men men..snart fyller jag 25 ;-P Puss!!

http://daisywest.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Ovido - Quiz & Flashcards