Alla inlägg under februari 2008

Av Caroline Willnäs - 29 februari 2008 10:51



Grymmaste elva åringen EVER!!!



Av Caroline Willnäs - 29 februari 2008 10:10


Ni kommer tycka ja e störd me fy FAN så bra den här låten e.. Alla deras låter e ju klockrena!!



Av Caroline Willnäs - 29 februari 2008 09:37

Skulle kanske ha jobbat me sen behövde ja inte d så ja följde me Lise (min mamma kompis) te babycafé som ligger uppe vid mamma typ. D va jätte kul o föla me asså, me d va inte riktigt min grej:D haha! Satt i en ring o sjöng o dansa o gjorde rörelser:D Ni skulle ha sett mig:D O vissa låtar handlade om gud o så o d e ju inte heller riktigt min grej:D


O sen vet ni!! ÅHH va arg ja va!!! Skiter i om "den mamman" ja ska skriva om läser d här nu för ja står för allt ja säger o gör. Iaf! När vi sitter där i den där ringen så fick barnen som små ägg man kunde skaka på så lät dom. Så ville Alvin inte sitta i mitt knä mer så han kröp iväg o så fort han kom nära den här mammans son så lyfte hon upp han i knät. Tänkte la bara att ja inbilla mig, me hon gjorde bara så när Alvin kom. Ska då tillägga att ja enbart sett den här tjur mamman på willys innan o hon har ALDRIG sett Alvin innan. Jaja.. Sen efter allt va slut så skulle vi fika. O när Alvin ätit o så så satte ja ner han på maren för att han skulle få leka lite. O nu överdriver ja inte utan när Alvin kryper på den där sur jävelns son så rusar hon upp ur sin stol för o typ sätta sig framför sin son. What??? O när hon gjorde så för andra eller tredje gången så exploderar ja o drar  upp Alvin i min famn o tittar på henne o säger: -Han slåss inte bara så du vet d!! Varav hon tittar på mig skrattar lika skämsigt o säger. -Hehe.. Ehh.. ok..

DUMHUVUD!!!!! Ja kunde verkligen inte hålla mig ifrån o säga nått för min son e inte farlig!! Han vill bara va me o leka som alla andra barn.. Cp jävla kuk kärring!!!


Me nu har ja avreagerat mig lite;p På eftermiddagen igår åkte vi te gusum o hem te Mattias föräldrar som har vart i Thailand.. Fick massa fina grejer där nerifrån:) Typ en massa tröjor te Alvin. Ja fick en gucci parfym, Mattias en klocka o så hade dom gjort en målning av en bild på Alvin. Super duper söt asså!! Den ska ramas in o sen upp på väggen;) O så fick vi ett salt o pepparkar. As söta:) 2 gubbar som kramas typ;)


Efter d va d hem o käka lite. Tog tempen på bebis som hade nästan 39 graders feber så d va ju inte så kul:/ Snorunge e han ju oxå.. Bubbu då:(


Idag då!! Hela familjen gick upp runt 8 o käka bamse frukosten me massa pålägg o flingor o juice o grejer. MUMS! Så snart ska Alvin sova igen. Han e skit trött. Han verkar inte ha nån feber me snoret bara rinner.. Stackarn:(


Me nu ska ja sätta mig o soffan hos Mattias.. Latis som man e.. Vika lite tvätt sen o stoppa in en ny maskin.. Damsuga skulle behövas me:/ BLÄ!!


Nu gick ja..

Av Caroline Willnäs - 27 februari 2008 12:58

Får försöka o inte tänka så mycke.. Ska jobba idag så d tror ja hjälper mycke..


Har inte gjort så mycke idag. Tvättar för fullt. Plockat undan lite. Imon har ja tänkt mig att ja ska få ett CP ryck o STÄDA! D e så äckligt här hemma nu så ja tror ja svimmar:S Måste fan städas asså..


Imon kommer Mattias föräldrar hem från Thailand. Vi ska inte dit imon för ja tycker att man kan få andas lite innan alla hänger på dörren. Ja hade känt så iaf.. Vi ska kanske dit på fredag eller i helgen eller efter helgen för ja jobbar ju hela helgen.



Ville oxå tacka alla mina UNDERBARA vänner för att ni bryr er. Känns skönt att ni finns där ifall ja vill prata. Får se om den dagen nånsin kommer, annars känns d bara skönt att ni finns där:) <3<3<3<3<3<3



Nu ska ja göra lite käk innan jobbet börjar! Massa pussisar te alla mina underbara änglar! Love U!

Av Caroline Willnäs - 26 februari 2008 19:25

Förlåt mina älskade vänner me ja orkar inte prata just nu:(


Orkar inte berätta.. Vet inte om ja nånsin orkar d.. :(


Ja orkar ingenting:(

Av Caroline Willnäs - 26 februari 2008 14:01

Varför kan man aldrig få må riktigt bra för?

Alltid e d nånting:(

Av Caroline Willnäs - 25 februari 2008 13:09

tack tack, aj o så en skapligt ny grej. Eller han har sagt d ett tag me d va först imorse ja fatta va d betydde;) Han har gått o skrikit Iiiiiiiiiaaaa här hemma ett tag som sagt o ja fatta ju inte va d betydde. Tills idag:D Mia såklart:D Så han har gått här hemma o ropat på Maria nu ju:D När ja berättar d kommer hon börja tjuta för d gör hon alltid;) Konstigt att han säger hennes namn då efter MASSA tjat;p Haha! Ja skoja Maria;)


Me nu sitter ja o väntar på Frank som e o köper fika så ska vi gå ut me Alvin i lekparken. Pusselipuss!

Ovido - Quiz & Flashcards