Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Caroline Willnäs - 10 februari 2008 08:50

Jajjemän! Uppe me tuppen.. Haha! Eller njaa.. halv 8-8 vakna la vi, me d va sjuuuukt segt. Har vart en tuff natt. Satt uppe o kolla på Titanic igår. Svin bra film för övrigt;) Somna la vid 2 o kl 3 ringer min mobil. (D va svin lugnt, för människan i sig va super ledsen.) Däremot så kommer ja inte ihåg så mycke va människan i sig sa. Kommer ihåg några nyckel ord bara. Turk. Otrogen. Har sovplats (Min viktigaste fråga). Somna la om vid 4 igen efter d varav Alvin vakna halv 5-5 o fick komma över o sova mellan mig o Mattias. Tog ett tag o somna om igen o sen gick vi typ upp vid 8. BLÄ va trött ja e!!


Idag ska ja, syster o alla barnen te lek o bus landet. 5000 jävla kvadratmeter me boll hav o ruschebanor:) Me nu ska ja gå o leka lite me min son som står o hänger mig i benet för att ja sitter här;)


Me ha d bra så hörs vi när ja kommer hem!


Pussis!

Ovido - Quiz & Flashcards