Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Caroline Willnäs - 6 februari 2008 20:22

Ja fy fan vet ni.. Ännu ett år har gått.. Min förra födelsedag va ja gravid liksom.. Shit så fort tiden går.. D här året har gått sjukt fort asså..


Vad 2 idag kom mamma, pappa, Christer o Carina hit. Hade bakat en tårta som va svin god som vi åt upp hela av;) Fick Harry nr 3 i serien av C o C. Den ända ja saknade:) Blev super glad! Av mamma o pappa fick ja triss lotter. Vann 50 spänn iaf:D O så hade ja fått ett kuvert av mormor o morfar me pengar i. Söta e dom! Vi har bestämt i våran släkt att vi inte ska ge varandra utan bara alla bran när dom fyller år. Vi ger varandra vid typ 25, 30 osv.. Me ja blev super glad iaf:D


Sen vid 18 så kom tjejligan förbi;) Hade bakat tårta då me. Den va oxå grymt god:D Fast den ja gjorde te innan på dagen va godare;p Fick paket av Vicky o Elin för alla andra va panka:D haha! Me ja fick underbara grejer d ja fick! fan så glad ja blev:D Fick ett jätte fint linne av Elin. Grönt självklart;p Hehe.. O av Vicky fick ja ett par örhängen (ringar) vilket ja hade önskat mig för mina e spårlöst försvunna:S D roliga va att d visste inte Vicky:D O så fick ja ett par KLOCKRENA benvärmare.. Fan så snygga dom va. Svarta o jäääätte långa. I love them!!!


Tyvärr blev d inte så långvarigt för Ellan hade lovat Martin o åka hem te han o alla åkte me henne, me d va bara kul att alla kom förbi. Love you girls!


Me nu börjar ja få ont i ryggen så nu ska ja dra mig te soffan typ..


Imon e d bvc o GBG för hela slanten! KUL! Me sov gott sen allihopa! Pussisar!


Grattis te mig;p

Av Caroline Willnäs - 6 februari 2008 15:38

D här e från en kille som heter Glenn som typ va suuuuper kär i mig när ja va tillsammans me Emil o oxå precis när vi hade gjort slut..


>1. Mitt namn: Caroline Willnäs
>2. Var möttes vi första gången? Utanför Palace
>3. Vad tror du mitt andra-namn är? elisabeth
>4. Hur länge har du känt mig?4år ca
>5. Hur väl känner du mig? bättre än du tror :P
>6. Röker jag? ja då iaf
>7. Tror jag på gud? HA nej
>8. När du såg mig, vad var ditt första intryck? W O W
>9. Min ålder? 22 en vecka EFTER mej typ :P
>10. Födelsedag? januari nån gång
>11. Hårfärg? blond sist ja såg dej
>12. Ögonfärg? grönblå kanske
>13. Har jag några syskon? tror det
>14. Nämn en av mina dåliga sidor. ....
>15. Vad är en av mina favoritsysselsättningar? jobba på willys
>16. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? Är inte du hans
>lille bror
>17. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? Slim shady
>18. Vad är min bästa sida? glad
>19. Är jag blyg eller framåt?framåt
>20. Skulle du kalla mig rolig?ja
>21. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? nej :P
>22. Några speciella talanger? liten:P
>23. Vilken är min favoritfärg? hmmm....
>24. Vilket är ditt bästa minne med mig? när ja fick mitt första sms :P
>25. Vilka tre ord beskriver mig bäst? Rolig Snygg Tatuerad :P

Hahaha! D roligaste e att ja har typ inte en aning om vart vi möttes första gången m.m Nee fan va kul:D


Har fler som har svarat på d här me lägger ja inte in. Ska leka me min bebis nu;) Me en sak som alla skrev va att ja e rolig, så ja e la en rolig jävel då iaf;)

Av Caroline Willnäs - 6 februari 2008 15:36

Mycke gammalt test ja sparat. Skicka d här me mail te folk i början när ja va gravid. Här e en som Linda har svarat på:D


 1. Mitt namn: Caroline Willnäs WALLMAN
> 2. Var möttes vi första gången? i skolan
> 3. Vad tror du mitt andra-namn är? Tror du heter samma som din mamma. Birgitta kanske? :D
> 4. Hur länge har du känt mig? 6 år?
> 5. Hur väl känner du mig? Väldigt bra förr, nu mindre bra :)
> 6. Röker jag? Ibland, socialröker.
> 7. Tror jag på gud? Nej?
> 8. När du såg mig, vad var ditt första intryck? Vilken nöööööööörd :D
> 9. Min ålder? 22 den 6 feb
> 10. Födelsedag? hihi 6 feb årsmodell 85
> 11. Hårfärg? oftast blond (grååååå)
> 12. Ögonfärg? gröna
> 13. Har jag några syskon? ja en syster o en drös med plastsyskon ;)
> 14. Nämn en av mina dåliga sidor. Hemsk att bråka med :)
> 15. Vad är en av mina favoritsysselsättningar? prata om willys :D haha..
> 16. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? iiiiingen aning! SHAGGY!
> 17. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? emislem
> 18. Vad är min bästa sida? as bra humor
> 19. Är jag blyg eller framåt? blyg :D
> 20. Skulle du kalla mig rolig? nej *liiiip*
> 21. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? rebell
> 22. Några speciella talanger? Slår mig i Buzz för ofta
> 23. Vilken är min favoritfärg? grön grön och åter grön
> 24. Vilket är ditt bästa minne med mig? mycket :) fulast på otten e en höjdare
> 25. Vilka tre ord beskriver mig bäst? humor,gravid,willys :P


Hahahha! Fan va kul d e o läsa sånt här:D

Ovido - Quiz & Flashcards