Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Caroline Willnäs - 12 februari 2008 09:47

Fick skäll av Zandra så då va d bara o sätta sig o skriva en dagbok;p Haha! ;)


Nu somnade min son nyss. D va inte riktigt meningen me vi satt o lekte på golvet, sen kom han upp o ville mysa så då mös vi lite o så PANG! så sov han.. Lilla bebeisen då! Me när han vaknar sen så väcker vi Mattias me så att vi får åka te gusum. Christer o Carina åker te Thailand idag/ikväll vid 18.00 så vi ska ner dit för att Mattias skulle hjälpa dom me nått innan dom drog sig:)


Sen när vi e på G hem så ska ja ringa Mia så ska hon kolla buss o skit sen kommer hon te mig:) YeeeY! Va länge sen vi träffades bara hon o ja nu. FÖR länge sen.. Så hade hon köpt en present te mig oxå. Mys Maria då;)


Annars så e d la lite problem me min lilla skit. Eller problem o problem. Man blir ju lite smått dum i huvudet bara. Han har ju haft svårt o sova på natten som ja har skrivit förut. O nu efter att vi va i gbg så fick han ju somna när han ville o vart han ville typ. Nee me ni fattar. Me dom byggde ju om hela tiden där nere så d va ju liv o rörelse dygnet runt. Han sov liksom 1 timma middag o sen va han vaken resten. Alldeles för mycke rörelse asså. Plus att han då inte sov bra på natten heller. O då självklart så lyfte ja över han mellan oss för ja orkar inte så o klappa han på rumpan i en timma. Iaf.. När vi kom hem nu då funkade INGENTING av våra gamla rutiner. Igår när han skulle sova så la ja han i sängen som ja brukar. Gav han välling. Sen så tog ja flaskan när han va klart o la han ner o klappa lite på rumpan o sen gick ja ut. OH MY GOD! Vilket gall skrik han la av! Han ville INTE ligga själv därinne asså. Me va gör man?? O när ja va på jobbet igår kväll så va han likadan me Mattias. Shit asså! va en helg kan förstöra mycke i rutinerna asså.. Får hoppas att d blir bättre när han börjar dagis o så. O att han sover på natten!! Viktigast av allt liksom! Sen har ju ja gjort en fuling inatt oxå, för ja har lyft över han när han vakna under natten. Me ja blir så trött på mig själv för ja ska inte göra d. O ja vet d, me ja gör d typ i sömnen. Ja kan vakna av att han ligger brevid mig. ÅHH!! Va ska ja göra?????


Me nu ska ja sätta mig o kolla på "Days of our life" ;)

Ovido - Quiz & Flashcards