Direktlänk till inlägg 10 april 2008

Hej ja har inget liv!

Av Caroline Willnäs - 10 april 2008 11:11

Inget liv som ni bryr er om iaf.. Ja har mitt willys o min son o sambo  o mina vänner som ja knappt hinner se nu för tiden.. :( Tiden bara flyter på asså.. Me nu e d iaf snart sommar så då kan man få bli lite solbränd o känna sig lite fräsch;) Ja kan behöva d.


O den 20/4 nu så ska ja in te min Özer som ja inte träffat på 100år så ska hon få fixa mitt hår.. Yeeeey!! Saknat Sandra som fan asså<3 Inte för att hon ska fixa mitt hår nu utan för ja inte träffat henne på ja vet inte hur länge.. Hon va faktiskt här när Alvin va liten bebis o hade me sig en liten present:) O dopet då.. Annars så har ja bara träffat henne om ja gått förbi hennes frisör salong. Me som sagt.. Den 20 nu som kommer. As kul!! Hon ska få göra va hon vill me håret. Färg o klippning.. Pallar inte me skiten längre så hon för fixa d;) Blir d en kort o mörk page så kommer Mattias DÖDA mig.. Me ja ska låta henne göra som honn vill ändå;p Vet ju att Frank älskar mig ändå me ja VET att han inte kommer tycka att ja e fin.. Synd.. Me han e ärlig iaf:D O nu vet vi inte ens va Özer kommer göra;)


Jobb idag då! Börjar vid 15 o stänger sen. Me Elin o Jerry tror ja. Haha! På tal om Elin. En ny tjej. Jätte trevlig. Snacka lite mer me henne i tisdags för ja stängde me henne då me. Så fråga ja massa saker o te slut fråga ja hur gammal hon va, varpå hon svarar: "Ja e ju lika gammal som Rickies Frida." "Jahaa", säger ja, o frågar sen: "Känner du Frida bra eller?" O hon säger då: "Asså Carro.. Ja har vart hemma hos dig o hållt i din bebis" hahahah! WHAT??? Nee me då har hon vart me när ja klippte Frida o Alvin va jätte liten. haha! D hade ju inte ja ett minne av:D Lite små pinsamt sådär;)


Me nu ska ja ta o hänga upp tvätten ja stoppa in i maskinen imorse. Läge!


O d här klippet e te dig MARIA så se te o kolla på HELA!!! Han e ju lite grym asså;) O för er som inte vet har Maria hånglat me Danny! Wohhoooo! Maria kändis KÅTA nörden:D Haha!




 
 
Ingen bild

Sara " swawrwa "

18 april 2008 09:07

åå jag vill oxå hångla med han juh ;(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Ovido - Quiz & Flashcards