Direktlänk till inlägg 25 april 2008

HJÄLP IGEN!!

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D


Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...


HJÄLP MIG!!


http://milfens.blogg.se


eller


http://cma.bloggagratis.se


??




Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;)

 
 
Tessie

Tessie

25 april 2008 16:39

Hej hej! :)
Haha, så svårt är det väl inte, eftersom jag lyckades hitta din utav 7miljoner bloggar ;) haha.. Skoj att de uppskattades att man skrev! :) va lite orolig för det innan, men så gott Emil har pratat om dig och mattias så släppte den "oron" :) haha..
Ja, vi bor kvar än.. men däremot är de planer på att flytta till större.. eftersom det början kännas lite litet nu.. Men mattias behöver inte oroa sig om att de blir trångt eller så, han får en extra säng att sova på! :)
Jo, då kan jag förstå att tiden är knappt när så mycket annat bättre lockar mer än en blogg :)

Jag trivs i Borås, jag har ju Emil här.. :) men då saknar jag mina vänner som jag har här i sthlm! men som tur är så har jag även vänner i göteborg, och en enstaka i borås.. Men har ju bara bott i borås i tre månader nu, eller nå sånt så. Jaa, jag jobbar också.. personlig assistent. Men de räcker inte alls, hinner bli rastlös så jag söker runt på annat också :) hihi.

Hur kommer de sig att du inte hakar på Mattias ner till Borås nångång då?

Kram / tessie

http://www.metrobloggen.se/ikcor

 
Ingen bild

Linda

25 april 2008 19:24

den andra

 
Ingen bild

lise

26 april 2008 12:06

den här. lätt.

 
Ingen bild

**

26 april 2008 19:57

Den andra helt klart! Så super snygg blogg alltså!

 
Ingen bild

Jennifer

28 april 2008 09:32

Du måste ju ta den andra. Denna är ju fin. Men den andra är riktigt j*vla snygg alltså. Så om jag var du så skulle jag välja den andra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 10:21

La nyss min bebis.. Han va jätte trött.. Gav han lite välling o nappen i andra handen så nu e d tyst som natten:) Lilla Bubbu:)   Idag då.. Ledig som sagt.. Me d ser FÖR JÄVLIGT ut här hemma så ja ska nog se te o städa lite.. Kolla på "days of our li...

Ovido - Quiz & Flashcards