Alla inlägg den 21 april 2008

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:



1st happier person
1st would make a better mother
1st rather get stuck in handcuffs with
1st nicer
1st cooler
1st more loyal
1st better listener
1st more punctual
1st a better smile
1st more likely to do a favor for me
1st more powerful
1st more outgoing


Tyckte en av dom sötaste va "would make a better mother" :) Sötisar liksom;) Resten e ju oxå kul o läsa liksom.. Som att ja e rolig, cool, snäll, glad m.m m.m;)


Me nu vet ni d.. CSI nästa!


Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 10:21

La nyss min bebis.. Han va jätte trött.. Gav han lite välling o nappen i andra handen så nu e d tyst som natten:) Lilla Bubbu:)


Idag då.. Ledig som sagt.. Me d ser FÖR JÄVLIGT ut här hemma så ja ska nog se te o städa lite.. Kolla på "days of our life" först kanske;p Lite disk finns d me så d ska oxå diskas upp.. O tvätt finns d la alltid oxå.. Fan så trist! Me d måste verkligen göras. Ser ju för fan stora dammråttor överallt känns d som.. Nee! Skärping på oss asså!


Igår då.. Hår fixar dig på salong inne i stan:) Färga o klippte mig hos Sandra Özer. Blev super duper nöjd. Älskar färgen asså;) Me d tar ett tag o vänja sig asså.. Tycker ja ser lite äldre ut i den här färgen, me d blir la bättre när ja får på mig sminka o får stayla håret själv;) Blev inte så stor omställning som ja hade trott faktiskt.. Me d syns ju att d e annolunda iaf;p Tack min älskade Özer iaf<3


Me nu ska ja la gå o diska.. Eller lite days först bara;p PUSS!! ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards