Direktlänk till inlägg 21 april 2008

Facebook! ;)

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:



1st happier person
1st would make a better mother
1st rather get stuck in handcuffs with
1st nicer
1st cooler
1st more loyal
1st better listener
1st more punctual
1st a better smile
1st more likely to do a favor for me
1st more powerful
1st more outgoing


Tyckte en av dom sötaste va "would make a better mother" :) Sötisar liksom;) Resten e ju oxå kul o läsa liksom.. Som att ja e rolig, cool, snäll, glad m.m m.m;)


Me nu vet ni d.. CSI nästa!


 
 
tessie

tessie

22 april 2008 12:54

Hej! Du måste vara Emils braiga kompis tjej med den söta sonen alvin? :D jag kanske är helt ute och cyklar, men då tycker jag att de stämmer! :)

Kram / tessie

http://www.metroblogge.se/ikcor

 
JOhanna

JOhanna

22 april 2008 23:01

Åå du är knäpp din lilla tösabit:)
hehe... På senaste tiden har inte mitt självförtroende funnits alls:(
De är lite jobbigt...
men jag jobbar på de vissa dagar o andra är jag bara arg o irriterad att jag inte gör nåt åt de...men de kommer o går som sagt.
Tack för din fina kommentar:)
Den ska jag spara till de sämre dagarna:D

Kram Johanna

http://onlyonelife.blogg.se

 
Tessie

Tessie

23 april 2008 09:41

Hej hej! haha, du vart lite snurrig där, men bra att du kom på vilken Emil jag menade, för jag va 95% säker på att de va du, och blev mer säker på det när jag berätta för emil igår! :)haha, jaa jag är hon från sthlm som flyttade ner till Borås för hans skull eller nja... egentligen för bådas skull! ;) Jadu, jag kommer faktiskt inte ihåg hur jag hittade din blogg, tror de va via andras. Är ju själv en blogg skrivare, så håller ögonen öppna efter andra bra bloggare! :) hoppas de inte gjorde ngt! Kram / tessie

http://www.metroblogge.se/ikcor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 10:21

La nyss min bebis.. Han va jätte trött.. Gav han lite välling o nappen i andra handen så nu e d tyst som natten:) Lilla Bubbu:)   Idag då.. Ledig som sagt.. Me d ser FÖR JÄVLIGT ut här hemma så ja ska nog se te o städa lite.. Kolla på "days of our li...

Ovido - Quiz & Flashcards