Alla inlägg den 28 april 2008

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)


Me som sagt.. Följ gärna me mig te min nya blogg o ändra era länkar om ni har mig sparade, så lovar ja att min willys historia kommer o hamna där inom kort framtid:D Haha! (Som om nån bryr sig om den förutom Ullis:D Haha! ;p)


http://milfens.blogg.se


Välkommna me massa kommentarer oxå.. I love kommentarer.. Dryga som snälla;) Me se te o ändra era länkar te mig, o har ni mig inte sparade så SPARA MIG:D


Syns på "The hot mama´s blogg" då;) Pussisar te er!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards