Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Caroline Willnäs - 20 februari 2008 21:16

Sviiiin glad:D D e ju nämligen "Tjej kväll" nere i gusum på fredag. Värsta partyt me sex party o massa grejer. Vi skulle ju då inte gå på d, me nu så fråga Mattias om vi skulle d. (Killarna får komma in vid 22) Så ja ringde Bettan o fixa barnvakt! (Du e en ängel Bettan) o så ringde ja Sanna o fråga om hon kunde fixa in mig o d kunde hon (Du e oxå en ängel, Sanna) Så nu blir d party på frdag istället för filmkväll själv i soffan.. Trooor ja överlever;p Haha! Får ÄNTLIGEN ha min klänning ja fått av Maria. I love it!!!


Lördagen sen då, bakisdag om ja nu e bakis, den ska iaf va me Jonna o alla våra barn;) Mattias o Magnus skulle göra nått så då kan ja ju umgås me Jonna tänkte ja! Kul som fan!


Sen på söndagen tänkte ja att vi skulle åka in te Toobe o Zandra;) Haha! va säger du Zandra? Ska bara prata me Mattias oxå. Me så kan vi klippa o så kanske? Me d märks!


O imon har ju glömt! Ska va barnvakt åt lilla, lilla William;) Så hur d kommer gå o va 2 barnsmor för några timmar då:D Linda ska på arbets intervjuv så ja lova o ta hand om han ett par timmar. Ja vet ju hur man gör iaf;) Ska bli riktigt kul, samtidigt som ja e riktigt nervös oxå:D haha! Linda säger ju att William e snäll, me mig har han ju inte träffat på 100 år typ nu.. Me d kommer nog gå super bra. Mattias får ha Alvin annars om ja inte pallar trycket;) haha!


Fullbokat nu som sagt! Idag har ja ju jobba, imon e d barnvakt o sen jobba kväll. Åka te gusum tidigt på fredag hem te Sanna o fixa mig där o så. Mattias får ha Alvin själv från kl15 då vi ska dra, o sen får han skjutsa Alvin te Bettan efter 17 för då slutar hon jobbet. Sen ska la han förfesta oxå o kommer sen te partyt. På lördag e d heldag me alla barn+ Jonna. O Söndag KANSKE Åby då:)


Älskar när ja har mycke o se fram emot!!


Älskar er alla mina vänner! Massa pussisar te er!!

Av Caroline Willnäs - 20 februari 2008 14:27

E d d idag?? :S Nee onsdag kanske.. Hmm.. Måste kolla almanackan nu.. Vänta..


Haha! ONSDAG menade ja ju:D Asså ja har ju ingen koll överhuvudtaget asså;)


Efter att Alvin hade sovit middag förut så gick vi ut på en promenad han o ja. Stanna te vid en lekplats o gunga igen. Han skratta lika mycke denna gången;) Min bebis! ;) Sen gick vi en liten omväg hem igen så d skulle ta lite längre tid. Va la ute en timma typ. E d godkänt eller? E man e bra mamma då? :)


Sen när vi kom hem så åt han lite o sen kom Mattias upp. Pratade lite o då bestämde han att dom skulle ner te Sanna i gusum o åka metanol bil (Heter d så eller? :S) Iaf.. Så han tog Alvin o så åkte dom för 45 min typ. Så ja fick äta mina pannkokor själv här hemma.. Gott som fan:D


Jobb idag då.. Börjar vid 16. Duscha förut me så d e bara sminkningen kvar. Orkar egenligen inte me då får la kunderna en chock om ja visar mig där osminkad;p Haha! Nee ja har la jobbat osminkad förut me man vet ju aldrig va d kommer in för snygga killar där;) Hahahaha!!


Min bästa film på fredag då!!! Yeeeeey!!! A lot like love! Bästa kärleks filmen ever! Ok ja har sett den 1 gång me ja har för mig att ja tyckte den va skit bra då:D haha! E ledig på fredag så ja tänkte köpa hem massa chips, läsk o godis. Nån som vill göra mig sällskap så säg te! Maria e nämligen inte hemma:D haha! Nee me alltid kul me sällskap te en bra kärleks-gråt-film:D


Nu ska ja se ifall ja kan se den nya sidan för d kunde ja INTE nyss.. Blir så TRÖTT på datorer!!


E oxå nyfiken på han/hon som kommenterade i senaste inlägget. Trogen läsare.. Hmm.. Känner vi varandra eller e ja bara jävligt rolig? :D Nyfikna Carro vet ni;p


PUSSIS!!

Av Caroline Willnäs - 20 februari 2008 10:20

D andra såg ju för jävligt ut:D haha! Me ja kunde inte se d igår utan fick se d idag. Usch! Me nu ska vi se om d här kanske blir bättre.. Annars får ja la ha d som ja hde d förut.. Me me..


Orkar inte blogga idag.. Sorry.. :(


Hai!

Ovido - Quiz & Flashcards