Direktlänk till inlägg 20 februari 2008

Tisdag..

Av Caroline Willnäs - 20 februari 2008 14:27

E d d idag?? :S Nee onsdag kanske.. Hmm.. Måste kolla almanackan nu.. Vänta..


Haha! ONSDAG menade ja ju:D Asså ja har ju ingen koll överhuvudtaget asså;)


Efter att Alvin hade sovit middag förut så gick vi ut på en promenad han o ja. Stanna te vid en lekplats o gunga igen. Han skratta lika mycke denna gången;) Min bebis! ;) Sen gick vi en liten omväg hem igen så d skulle ta lite längre tid. Va la ute en timma typ. E d godkänt eller? E man e bra mamma då? :)


Sen när vi kom hem så åt han lite o sen kom Mattias upp. Pratade lite o då bestämde han att dom skulle ner te Sanna i gusum o åka metanol bil (Heter d så eller? :S) Iaf.. Så han tog Alvin o så åkte dom för 45 min typ. Så ja fick äta mina pannkokor själv här hemma.. Gott som fan:D


Jobb idag då.. Börjar vid 16. Duscha förut me så d e bara sminkningen kvar. Orkar egenligen inte me då får la kunderna en chock om ja visar mig där osminkad;p Haha! Nee ja har la jobbat osminkad förut me man vet ju aldrig va d kommer in för snygga killar där;) Hahahaha!!


Min bästa film på fredag då!!! Yeeeeey!!! A lot like love! Bästa kärleks filmen ever! Ok ja har sett den 1 gång me ja har för mig att ja tyckte den va skit bra då:D haha! E ledig på fredag så ja tänkte köpa hem massa chips, läsk o godis. Nån som vill göra mig sällskap så säg te! Maria e nämligen inte hemma:D haha! Nee me alltid kul me sällskap te en bra kärleks-gråt-film:D


Nu ska ja se ifall ja kan se den nya sidan för d kunde ja INTE nyss.. Blir så TRÖTT på datorer!!


E oxå nyfiken på han/hon som kommenterade i senaste inlägget. Trogen läsare.. Hmm.. Känner vi varandra eller e ja bara jävligt rolig? :D Nyfikna Carro vet ni;p


PUSSIS!!

 
 
z

z

20 februari 2008 20:51

oj vilken dålig mamma jag är då :-O Släpar med Alva runt i affärer istället för o knalla ute ;-D Åh den filmen ska jag med se! såg reklamen om den nyss o jag har inte sett den förut...Puss!

http://daisywest.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Ovido - Quiz & Flashcards