Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Hahahha!!

Av Caroline Willnäs - 6 februari 2008 15:36

Mycke gammalt test ja sparat. Skicka d här me mail te folk i början när ja va gravid. Här e en som Linda har svarat på:D


 1. Mitt namn: Caroline Willnäs WALLMAN
> 2. Var möttes vi första gången? i skolan
> 3. Vad tror du mitt andra-namn är? Tror du heter samma som din mamma. Birgitta kanske? :D
> 4. Hur länge har du känt mig? 6 år?
> 5. Hur väl känner du mig? Väldigt bra förr, nu mindre bra :)
> 6. Röker jag? Ibland, socialröker.
> 7. Tror jag på gud? Nej?
> 8. När du såg mig, vad var ditt första intryck? Vilken nöööööööörd :D
> 9. Min ålder? 22 den 6 feb
> 10. Födelsedag? hihi 6 feb årsmodell 85
> 11. Hårfärg? oftast blond (grååååå)
> 12. Ögonfärg? gröna
> 13. Har jag några syskon? ja en syster o en drös med plastsyskon ;)
> 14. Nämn en av mina dåliga sidor. Hemsk att bråka med :)
> 15. Vad är en av mina favoritsysselsättningar? prata om willys :D haha..
> 16. Kommer du ihåg något av det första jag sa till dig? iiiiingen aning! SHAGGY!
> 17. Vilken sorts musik lyssnar jag helst på? emislem
> 18. Vad är min bästa sida? as bra humor
> 19. Är jag blyg eller framåt? blyg :D
> 20. Skulle du kalla mig rolig? nej *liiiip*
> 21. Är jag en rebell, eller följer jag alla regler? rebell
> 22. Några speciella talanger? Slår mig i Buzz för ofta
> 23. Vilken är min favoritfärg? grön grön och åter grön
> 24. Vilket är ditt bästa minne med mig? mycket :) fulast på otten e en höjdare
> 25. Vilka tre ord beskriver mig bäst? humor,gravid,willys :P


Hahahha! Fan va kul d e o läsa sånt här:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Ovido - Quiz & Flashcards