Direktlänk till inlägg 6 februari 2008

Så va man 23 då då.. ;)

Av Caroline Willnäs - 6 februari 2008 20:22

Ja fy fan vet ni.. Ännu ett år har gått.. Min förra födelsedag va ja gravid liksom.. Shit så fort tiden går.. D här året har gått sjukt fort asså..


Vad 2 idag kom mamma, pappa, Christer o Carina hit. Hade bakat en tårta som va svin god som vi åt upp hela av;) Fick Harry nr 3 i serien av C o C. Den ända ja saknade:) Blev super glad! Av mamma o pappa fick ja triss lotter. Vann 50 spänn iaf:D O så hade ja fått ett kuvert av mormor o morfar me pengar i. Söta e dom! Vi har bestämt i våran släkt att vi inte ska ge varandra utan bara alla bran när dom fyller år. Vi ger varandra vid typ 25, 30 osv.. Me ja blev super glad iaf:D


Sen vid 18 så kom tjejligan förbi;) Hade bakat tårta då me. Den va oxå grymt god:D Fast den ja gjorde te innan på dagen va godare;p Fick paket av Vicky o Elin för alla andra va panka:D haha! Me ja fick underbara grejer d ja fick! fan så glad ja blev:D Fick ett jätte fint linne av Elin. Grönt självklart;p Hehe.. O av Vicky fick ja ett par örhängen (ringar) vilket ja hade önskat mig för mina e spårlöst försvunna:S D roliga va att d visste inte Vicky:D O så fick ja ett par KLOCKRENA benvärmare.. Fan så snygga dom va. Svarta o jäääätte långa. I love them!!!


Tyvärr blev d inte så långvarigt för Ellan hade lovat Martin o åka hem te han o alla åkte me henne, me d va bara kul att alla kom förbi. Love you girls!


Me nu börjar ja få ont i ryggen så nu ska ja dra mig te soffan typ..


Imon e d bvc o GBG för hela slanten! KUL! Me sov gott sen allihopa! Pussisar!


Grattis te mig;p

 
 
Sanna

Sanna

6 februari 2008 22:37

Grattis tjejen! :)

http://lillhansson.blogspot.com

 
Louise

Louise

9 februari 2008 01:13

Grattis i efterskott...
Fan va kul att han går... Jag trodde nästan Olivia ksulle släppa innan vi flytta, men nu vägrar hon ens gå om man håller i henne.. tror flytten blev lite omställning o helt plötsligt har hon blivit sjukt mammig. Vi har fått dagis iaf, hur går det för er? Se hur det går sen... Kram!

http://lolitas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Ovido - Quiz & Flashcards