Alla inlägg under februari 2008

Av Caroline Willnäs - 1 februari 2008 13:17

Lite chockad får ja allt säga att ja blev.. Dom man sist trodde liksom:S


Nu har ja lagt min son för o sova sin andra middag. Så sover han förhoppningsvis te kl e 15 tyyyyp, o då ska ja ta på han o ge han käk sen e d willys för hela slanten. Ska handla lite tills ikväll. Tänkte bjuda på Hallon paj te efterrätt o så ska ja handla lite grönsaker oxå.


Imon då! Ska på barnkalas vid 14 me innan dess så ska min o Zandras familjer åka te badhuset:D O sen TROR ja om ja fatta rätt att dom skulle komma hit på kvällen oxå. Mycke trevligt!!


Me nu ska ja gå o göra nått vettigt.. Har diskat nyss så städa upp lite här hemma kanske.. Ha d!

Av Caroline Willnäs - 1 februari 2008 09:06

Satt o kolla på Vakna me the voice i vanlig ordning imorse, o varenda jävla video som d va lite coola guys i så hade dom en hel vit T-shirt. Why oh why? :S Inte en svart liksom. Inte en grön. Utan en vit! UTAN tryck.. Nee ja vet inte.. Har ju en dvd hemma me en Eminem konsert på (självklart;p) Iaf! På den så har Eminem olika färgade T-shirts te olika låtar. O bandanan matchar självklart den färgen på T-shirten han har;) D e nått hp hop över d där som inte vi vanliga människor förstår:) Ja borde ju förstå, me ja gör inte d.. Kan nån hjälpa mig kanske? :)


Fick hem vårat ny chippade Wii igår oxå. Fy FAN va kul a o Mattias hade:D Spela massa, massa olika spel. Gick o la mig vid halv 2 kanske, somna kl 2. Mattias vet ja inte riktigt när han kom in. Alvin vakna iaf vid 7 så d va ju jätte kul:S Me då hann ja ju se "spela eller spola" så nått bra va d me d;)


Tänkte gå o lägga mig en sväng nu så fort Alvin bara somnat. Eller så skiter ja i d o spelar lite wii istället;p Haha! Eller läser min Harry. Eller sitter här;) Nee me vi ska ju ha middag här ikväll o ska ja palla d o va någolunda pigg o glad så måste ja nog sova en liten sväng. Ähh.. Vi får se!


Hitta ett större minneskort te min mobil igår, så nu har ja MASSA nya låtar på den oxå:D Bla så har ja den som e här under. Min nya favvo. I LOVE IT!!


Me nu ska ja gå o lägga min son ner för ja hör hur han sitter/står o sjunger/låtsasgråter i sin säng:D

Ovido - Quiz & Flashcards