Direktlänk till inlägg 1 februari 2008

Varför har hip hoppare ALLTID hel vita T-shirts på sig?

Av Caroline Willnäs - 1 februari 2008 09:06

Satt o kolla på Vakna me the voice i vanlig ordning imorse, o varenda jävla video som d va lite coola guys i så hade dom en hel vit T-shirt. Why oh why? :S Inte en svart liksom. Inte en grön. Utan en vit! UTAN tryck.. Nee ja vet inte.. Har ju en dvd hemma me en Eminem konsert på (självklart;p) Iaf! På den så har Eminem olika färgade T-shirts te olika låtar. O bandanan matchar självklart den färgen på T-shirten han har;) D e nått hp hop över d där som inte vi vanliga människor förstår:) Ja borde ju förstå, me ja gör inte d.. Kan nån hjälpa mig kanske? :)


Fick hem vårat ny chippade Wii igår oxå. Fy FAN va kul a o Mattias hade:D Spela massa, massa olika spel. Gick o la mig vid halv 2 kanske, somna kl 2. Mattias vet ja inte riktigt när han kom in. Alvin vakna iaf vid 7 så d va ju jätte kul:S Me då hann ja ju se "spela eller spola" så nått bra va d me d;)


Tänkte gå o lägga mig en sväng nu så fort Alvin bara somnat. Eller så skiter ja i d o spelar lite wii istället;p Haha! Eller läser min Harry. Eller sitter här;) Nee me vi ska ju ha middag här ikväll o ska ja palla d o va någolunda pigg o glad så måste ja nog sova en liten sväng. Ähh.. Vi får se!


Hitta ett större minneskort te min mobil igår, så nu har ja MASSA nya låtar på den oxå:D Bla så har ja den som e här under. Min nya favvo. I LOVE IT!!


Me nu ska ja gå o lägga min son ner för ja hör hur han sitter/står o sjunger/låtsasgråter i sin säng:D

 
 
z

z

1 februari 2008 10:38

Jo men va fan...jag har lika långt till jobbet jag ;-) o då kan ni dra av i deklartionen me ;-D fan se till o flytta era rövar hit då :-D FAn va vi skulle lära känna varann o ha svinkul :-D Jag lovart!!! :-D jo det är bra, fick et cpryck som vanligt imorse så jag håller på o röjjer i alla skåp i köket :-S Tar sin lilla tid...........uh....Puss!!!!

http://daisywest.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Ovido - Quiz & Flashcards