Direktlänk till inlägg 29 februari 2008

Yesterday!

Av Caroline Willnäs - 29 februari 2008 09:37

Skulle kanske ha jobbat me sen behövde ja inte d så ja följde me Lise (min mamma kompis) te babycafé som ligger uppe vid mamma typ. D va jätte kul o föla me asså, me d va inte riktigt min grej:D haha! Satt i en ring o sjöng o dansa o gjorde rörelser:D Ni skulle ha sett mig:D O vissa låtar handlade om gud o så o d e ju inte heller riktigt min grej:D


O sen vet ni!! ÅHH va arg ja va!!! Skiter i om "den mamman" ja ska skriva om läser d här nu för ja står för allt ja säger o gör. Iaf! När vi sitter där i den där ringen så fick barnen som små ägg man kunde skaka på så lät dom. Så ville Alvin inte sitta i mitt knä mer så han kröp iväg o så fort han kom nära den här mammans son så lyfte hon upp han i knät. Tänkte la bara att ja inbilla mig, me hon gjorde bara så när Alvin kom. Ska då tillägga att ja enbart sett den här tjur mamman på willys innan o hon har ALDRIG sett Alvin innan. Jaja.. Sen efter allt va slut så skulle vi fika. O när Alvin ätit o så så satte ja ner han på maren för att han skulle få leka lite. O nu överdriver ja inte utan när Alvin kryper på den där sur jävelns son så rusar hon upp ur sin stol för o typ sätta sig framför sin son. What??? O när hon gjorde så för andra eller tredje gången så exploderar ja o drar  upp Alvin i min famn o tittar på henne o säger: -Han slåss inte bara så du vet d!! Varav hon tittar på mig skrattar lika skämsigt o säger. -Hehe.. Ehh.. ok..

DUMHUVUD!!!!! Ja kunde verkligen inte hålla mig ifrån o säga nått för min son e inte farlig!! Han vill bara va me o leka som alla andra barn.. Cp jävla kuk kärring!!!


Me nu har ja avreagerat mig lite;p På eftermiddagen igår åkte vi te gusum o hem te Mattias föräldrar som har vart i Thailand.. Fick massa fina grejer där nerifrån:) Typ en massa tröjor te Alvin. Ja fick en gucci parfym, Mattias en klocka o så hade dom gjort en målning av en bild på Alvin. Super duper söt asså!! Den ska ramas in o sen upp på väggen;) O så fick vi ett salt o pepparkar. As söta:) 2 gubbar som kramas typ;)


Efter d va d hem o käka lite. Tog tempen på bebis som hade nästan 39 graders feber så d va ju inte så kul:/ Snorunge e han ju oxå.. Bubbu då:(


Idag då!! Hela familjen gick upp runt 8 o käka bamse frukosten me massa pålägg o flingor o juice o grejer. MUMS! Så snart ska Alvin sova igen. Han e skit trött. Han verkar inte ha nån feber me snoret bara rinner.. Stackarn:(


Me nu ska ja sätta mig o soffan hos Mattias.. Latis som man e.. Vika lite tvätt sen o stoppa in en ny maskin.. Damsuga skulle behövas me:/ BLÄ!!


Nu gick ja..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Ovido - Quiz & Flashcards