Alla inlägg den 18 december 2007

Av Caroline Willnäs - 18 december 2007 22:03

Japp! D ligger min son o gör nu.. Stackarn:( Ska gå in te han snart o ta tempen tänkte ja.. Nu gick ja!



----------


*Lite senare*


Va bara o ta upp lilleman förut. Han hade 39 graders feber nu igen o va helt borta typ. Grät i sömnen o massa. Så ja gav ahn supp, hostmedecin o näsdroppar. Får se när han vill somna nu igen då.. Just nu står han o sliter i mina byxer så ja ska la ta han.


Pussis! 

Av Caroline Willnäs - 18 december 2007 11:05

Me d lönar sig o va höns mamman no:1 ibland:) Alvin har VÄRLDENS värsta hosta som han så snällt smittat över på både sin mamma o sin pappa. Me d va inte d som va grejen. Iaf! Ringde läkaren igår. Fick komma dit, o Alvin fick host medecin som han HATAR, o som inte hjälper ÖVERHUVUDTAGET! Jävla piss! Me läkaren skulle ringa imon vid kvar i 9 o se efter om den funka annars skulle vi få en annan. Så d blir la o hämta ut en ny imon igen:S


Så just nu e ja kass på o uppdatera för ja mår SÄMST! Hatar o va sjuk. Hosta så ja kräktes imorse:S Blä! Me ja tycker mest synd om min plutt som inte kan sova på natten+ att han har 39 graders feber.. Min bebis!! Nu sover han. Funderar stark på o gå o lägga mig ja me, eftersom ja ska jobba sen. O inatt blev d ju inte så mycke sova:/ Me ja kommer ju inte gå o lägga mig iaf;) Sitter här o fryser o svettas på samma gång. Ja älskar o va sjuk.. NOT!


Snabbis om helgen då. (Sorry Ida.. Längre version kommer senare) 


Lördag: Firmafest! I löved it:D Svin kul me alldeles för mycke alkohol. Perfekt:D haha!


Söndag: Bakisdag! Sjukdom börjar!


Måndag: Va hos läkaren me Alvin. Vicky o Maria kom hit, o vi spela BONK typ hela kvällen:D 


Tisdag: Ligga i soffan o ta hand om min plutt, o sen jobba 16-21.15 Jippie! INTE!! Åhhhh va ja mår dåligt!!! Klag, klag, KLAG!! Säg åt mig! Håll käften, Carro!!! :D


Nu gick ja.. E cp trött o har jordens huvudvärk!! 

Ovido - Quiz & Flashcards