Alla inlägg den 7 december 2007

Av Caroline Willnäs - 7 december 2007 22:07

Klar me jobbet för idag. Stängde me Elvis o Kersitin. Helt ok! Va as lite folk idag på kvällen. Antagligen för idol finalen.. Massa snorungar va d inne iofs. Me d va Focus sa vissa av dom så dom va la ute o röjde stan.. :)


Annars e ja fortfarande i stort behov av tips om Alvin o hans vaknande mitt i natten. Han e vaken nu o ligger i sin säng. Vet inte om ja ska ta upp han eller om han ska få ligga där:S Tar ja upp han nu så tror ju han att d så d funkar. Han gråter lite o ja tar upp han. Nee.. Vill att han ska ha sina fasta tider o sova på. Sen låter ja ju inte han gråta så mycke så han e jätte, jätte ledsen. Me lite gråt har la inget barn dött av.. Nu börjar han bli sådär jätte ledsen så ja får ta han.. Me tipsa mig gärna! Inga tips e dåliga!


Pussis!

Av Caroline Willnäs - 7 december 2007 08:05

Va e d här asså... :S Min kära, fullkommligt underbara son har börjat me o vakna mitt i natten o tro att han ska gå upp då. 3 dagar i rad nu.. What the?? O va ska man göra? Ska ja sitta där o klappa han i stjärten tills han somnar eller ska ja skita i han o låta han leka sig trött igen? Hjälp mig snälla!!


Jobba idag igen då. 16-21.15 Har inte en jävla aning om vem ja jobbar me. D märker vi i eftermiddag.


Älskar The Voice!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards