Alla inlägg den 12 december 2007

Av Caroline Willnäs - 12 december 2007 20:12

Där har Alvin o ja vart hela långa dagen! ;)


Först träffa vi Maria o Johanna o gick lite på stan me dom. Eller rätt länge blev d;) Kolla in den nya affären New Yorker. Alla 3 blev kära! :) Snygga kläder som FAN + att d va svin billigt asså! Nee.. Efter lön o i mellandagsrean ska vi fan in dit igen.. Bestämde ja nu:D haha! Ni e på va, tjejer? ;)


Iaf! När klockan blev halv 4 kanske så mötte vi upp Frida o Alex. Fast då bara ja, Alvin o Maria. Gick o satte oss på Macca D så barnen o vi åt lite. Sen följde vi me Maria en snabbis te lindex, sen drog vi te ljura o kolla in Rickies o Fridas nya lägenhet! UNDERBAR! Älskar ju dom där fönstrena asså:D Fika lite o snacka lite, sen kom Mattias o hämta upp mig, Alvin o Simon. Åkte hem som sagt. Klippte Simon. Sen kom Annelie o hämta upp han. Snack lite me henne oxå. O nu nyligen så la ja min lilleman för han somna i bilen på G hem så han ville va vaken när vi väl va hemma vid halv 7 förut:D


Nu ska ja la ta o ringa Maria o ta våran standard cigg. LÄTT! :D haha! Ska äta upp mitt äpple bara. O efter d ska ja slänga mig på min nya Hänt Bild som damp ner i brevlådan idag;)  Me vi hörs o syns helt enkelt! O hoppas ni som e på luciavakor har kul;) Blir nog glitter i håret på jobbet imon om ja känner Mimmi rätt.. Kom gärna förbi o titta in mig;p Pussisar!


O en viktig grej me! SUPER STORT TACK te Linda som klippte mig igår! I love it asså!! Ska lägga in en bild.. Ska bara orka hämta mobilen;) PUSSIS nu gick ja:D 

Av Caroline Willnäs - 12 december 2007 08:05

9 månader idag:D Fan va stor han börjar bli:)


Orkar fan inte blogga idag heller. Snabbis då..


Tandläkeren: DUM I HUVUDET!!!! HATA FOLKTANDVÅRDEN. GÅ ALDRIG DIT!


Igår va Linda o William här. Baka massa peppar kakor;) Mys, mys!


Idag blir d antagligen stan in te Frida o Rickies nya lägenhet;) Stora Frida o Alex kommer oxå;) Yeeeey! Har saknat dom alla!


Me nu orkar ja fan inte blogga mer.. Sorry:S

Ovido - Quiz & Flashcards