Alla inlägg den 15 december 2007

Av Caroline Willnäs - 15 december 2007 13:27

Pump it up me Danzel från 2004!


Mest spelade låten i spanien när vi va där första gången:D Min o Jhonnys låt;p Hahah! Fan va kul den resan va. Singel o fri o kunde göra va ja vill.. Hångla nog me 5 pers varje kväll:D haha! O så hade ja ju Jhonny te allt d andra;p Min spanjor som va HELT nere i mig. Han ville att ja skulle flytta ner o han skulle komma te sverige o allt möjligt. Han ringde till o me min mamma o bestämmde massa:D haha! Stackarn.. Här va d liksom tvärtom mot va d brukar va för ndra tjejer när dom e utomlands. Oftast så e d ju tjejen som kärar ner sig i killen o vill inte ka hem o fortfarande hålla kontakten m.m Ja däremot va inte alls kär i han utan såg han som ett ragg på min semester, medans han ville gifta sig me mig:D hahah! Fast han va lite peddo. Han va 27 då o han trodde att ja va 17:D hahahah! Me han va lite kul o ha där nere bara:D


Lite kul sådär när vi va nere andra gången förra sommaren o vi åkte te samma ställe, o vi gick in där han jobba. (billigaste sprit affären så d va ett måste o gå in dit:D) Iaf! Står där o kollar in lite cider te kvällen när ja känner att nån kommer o kramar mig bakifrån, o viskar i mitt öra: - I haved miss you! :D


haha! Då e d min kära spanjor som antagligen hade känt igen min tatto på ryggen. Scorpionen e ju rätt stor o d e ju inte så många brudar som har en sån;) Eller så va han helt jävla nere i mig så han inte ens hade glömt mig;p haha! Iaf! haha ja berättar ju bara om allt runt om. Iaf då. Vänder mig om o säger hej o ger han en kram o ler lite:) (Ja va vid d här tillfället tillsammans me Mattias) Så säger han: - I wanna see you tonight. Ehhh... Va jobbigt d blev:D "- Ehhh... I have a boyfriend in sweden.. - Ok. I´m glad for you!  Så va han super gullig o fortsatte o snacka lite. Me han va ju lite upp i åldern oxå så han va la mognare än va en 20 åring hade vart kanske:)


Iaf! Nu tappa ja ju tråden helt. hade tänkt o skriva ett kort inlägg:D haha! Sitter här me en sunlights i håret nu. Va TVUNGEN o få bort d gula innan personalfesten ikväll;)


O nu måste ja skölja frillen!! 

Av Caroline Willnäs - 15 december 2007 12:36



http://www.youtube.com/watch?v=P4_Aj9D365o  


BÄSTA NÅNSIN!!! Verkligen Carro o Linda humor:D


Ja citerar: Ja kan ju inte ha vart otrogen.. Ja har ju vart i syd afrika i 1,5 år!


:D :D :D :D

Ovido - Quiz & Flashcards