Alla inlägg den 13 december 2007

Av Caroline Willnäs - 13 december 2007 22:23

Nu sitter ja här som vanligt. Ska gå o lägga mig snart. Ska dra iväg ett mess te Mange bara o se ifall dom oxå ska förfeta hos Pernillas syrra. Me d märks;) Ju fler desto roligare;)


Jobb fest på lördag asså. Sa bli kul som FAN. Ja o Ullis kommer rocka:D 


Imon e d färga håret. Ta Alvin i vagnen o knalla te systemet o köpa lite dricka tills på lördag o sen tvätta lite tänkte ja hinna me oxå. Sen e d nog rätt lugnt asså. 


Lördagen däremot blir ju lite stressigare.. Maria kommer hit TIDIGT. Ska färga (Kanske klippa) hennes hår o sen fixa d. Locka me en platt tång. Vet ju hur man gör me d va 100 år sen ja gjorde d.. Annars får vi hitta på nått annat;) Sen när hon drar hem, så ska la ja börja fixa mig. Frillen o sminket. Sen kl halv 4 dra ner te jobbet. Möta Pernilla o Ullis. Dra te Pernillas lilla syrra. Förfesta. O sen tbx te jobbet vid kvart över 6 så d blir o stress dricka:D O sen e d då julbord på bowlingen. Bowla lite o sen e d ju liveband o nattklubb;) Ullis kommer la inte stanna super länge för hon jobbar kl 10 på söndagen:S Får la hålla igång me Mange för han e alltid på:D haha!


Me nu gick ja efter mitt 100 mil långa innlägg! ha d bäst! Pussisar! 

Av Caroline Willnäs - 13 december 2007 14:22

Eller mätt iaf:D Haha! SPY mätt så nu måste ja vila upp mig lite. Nee me då sätter vi oss vid datan igen. CP-Carro!! Me ja måste fylla i mamma dagar oxå.. Fast d gör ja ju inte direkt på min blogg me ändå;)


Nee.. Nu gick ja igen. Ha d bäst!


Av Caroline Willnäs - 13 december 2007 13:12

D e d idag! Händer la inte så där jätte mycke idag. Jobb, jobb, jobb vid 16-21.15 Me d skrev ja ju redan igår så... ja...


Ska äta snart! Väntar på att mitt kött ska tina sen ska ja VRÄKA i mig skinksnitzel, ris, burn-out sås o MASSA pressad citron! Mmmm, mmmm, mmmmm:D


Alvin o Matias e i stan me Bettan nu. Dom glider runt lite.. Kollar läget typ;)


Imon blir d hår färgning, sen ska ja la tvätta lite mer o på lördag e d PARTYYYY!!!! :D Ja o Ullis (o resten av willys:D) Bowlingen here we come:D hahaah! Terror kanske skulle komma förbi en sväng oxå. Yeeey! ;)


Me nu ska ja se ifall köttet e klart.. O så måste ja fylla i mamma dagar me ju.. Fuck! D hade ja TOTALT glömt bort.. O sminka mig te jobbet me.. Nu fick ja helt plötsligt bråttom:D Ha d!


Min nya frill;)

Ovido - Quiz & Flashcards