Alla inlägg den 5 december 2007

Av Caroline Willnäs - 5 december 2007 10:44

D kom igår;) O ja MISSA d:D Fast sen när Mattias o Alvin kom hem från gusum så tog han faktiskt ett steg här hemma me:D Min lille plutt börjar bli stor nu:)


Igår va Maria här nästan hela dagen. Härligt! You know I love you! ;) Pappa kom hit vid 15 oxå o så gjorde vi köttbullar te jul. Dom blev riktigt lyckade;) Vid 18 sen va d kassamöte på jobbat, o då stanna Maria hemma hos mig. Mötet skulle ju inte ta så lång tid.. 20.40 va vi färdiga.. Stackars, Maria! Me hon hämta mig på jobbet så va d full rulle hem o kolla på DH;)


Inatt va d INTE så kul däremot.. Alvin vakna vid 2 o ville va vaken då, me d va faktiskt mitt o Mattias fel. Skulle lyfta över han o ha han mellan oss inatt för d e ju enkelt o mysigt o så. Me du vaknar ungen! Jaja.. Självförvållat! kl 4 ville han somna om.. Blä! Sen har han sovit jätte orloligt så själv har ja ju på sin höjd sovit 2-3 timmar inatt. Helt slut i hela kroppen e ja..


Idag då!? Ullis kommer hit vid 14 o ska klippa sig. Annars blir d nog lugnt. Snacka me Ellan om o ses me ja kan nog inte ta mig te stan så d e ifall vi kan va här. Me d märks.. Ska ringa henne sen;) Nu ska ja glida lite me Alvin. Han ska sova snart så ju funderar STARKT på o oxå göra d..


Nu gick ja!

Ovido - Quiz & Flashcards