Direktlänk till inlägg 17 februari 2008

DAMN va ja e trött på o jobba!!

Av Caroline Willnäs - 17 februari 2008 11:03

6 av jävla 7 dagar den här veckan asså!! SHIT va ja e trött.. O ska stänga idag oxå. Blääääää!! Känner inte alls för d.. Har ont i huvudet oxå:( Fan... Me d e 100 % idag på lönen så ja får se pengarna. Ledig måndag, tisdag sen. Me d e så jävla många sjuka så ja loooovar att dom kommer ringa. Fy fan vet ni.. Me måndag e iaf Fridas dag. Hon ska komma o lämna mina pengar för telefonen hon köpte o så ska ja klippa henne. Se om hon har lite skvaller oxå. D har hon alltid:D Haha!! ;)


Igår då.. Jobba 10-18. Kunderna va allmänt dumma i huvudet. Hur jobbigt e d o klämma fram ett hej eller ett tack? IDIOTER!!! Handla inte på en lördag om du ska va sur liksom.. IAF! När ja sluta så mötte Maria upp mig på willys, så gick vi in o shoppa lite. Gott gott typ;) Sen åkte vi te Vi&Ni där Maria köpte en kebabrulle som vi sen åkte hem o dela på. MUMS! Kl 20 va d melodifestivalen då. Fy FAN så bra d va!!! Dom ja heja på gick vidare. Älskade "Just a minute" asså.. O Sanna Nielsen e dö grym ju! Självklart va Carola o Andreas oxå bra me inte lika bra enligt mig:)


Me nu ska ja slänga mig i soffan. Passa på o vila lite när bebis sover..


Puss puss..

 
 
Beata

Beata

18 februari 2008 10:14

Hej :)
Såg din kommentar nu!
Vet inte vart den är ifrån men jag kan höra med henne!

http://beatas.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Ovido - Quiz & Flashcards