Direktlänk till inlägg 3 februari 2008

Sov morgon o sen stan!

Av Caroline Willnäs - 3 februari 2008 22:15

Fick sova imorse;) Gick la upp vid 10 för då ringde willys o fråga om ja ville jobba. Sååå typiskt!! Bara för att ja ska hitta på nåt just den dagen liksom. Har inte jobbat på 2 veckor me DÅ ringer dom minsann inte. Utan idag när ja hade planer. Visst d kan la inte dom veta me iaf..


Mattias åkte me Alvin te gusum runt den tiden me. Han skulle byta olja o grejer i bilen eller va d va. Så bytte han o Sanna steros i bilen oxå. Den nya va tydligen jätte cool. har inte sett den än..


Ja tog en buss vid 11 in te stan. Mötte upp Maria så gick vi upp te Vicky där vi spenderade hela dagen:) Hade suuuper trevlig.. Som vanligt;) Sen vid 18 så gick ja o Maria te bussen tillsammans o så åkte ja hem.


När ja kom innanför dörren så va d KOl svart i hela lägenheten:S Varpå ja tänder i hallen o kollar in i sov rummet. Kl va la kvart i sju typ. Tror ni inte min son ligger o RÅÅÅ glor på mig då eller? :D haha! O ja visste ju inte när han hade lagt sig för Mattias sov ju me.. Me ja tog upp han iaf för ja hade ju inte sett han på hela dagen. Vi mös o grejer här, sen vid halv tio typ kommer Mattias upp eftersom han börjar jobba kl 22. Iaf! Då berättar han att han o Alvin hade lagt sig i sängen vi kl 4.. 4!!!!!!!!! HALLÅ!!!!! Då sov Alvin från 16 te nästan 19. Konstigt att han va pigg när han vakna då eller. Blev ju liiiiite sur asså me gjort e gjort o ja ville inte börja bråka innan han skulle te jobbet. Han trodde ju att Alvin skulle vakna efter en timma som han alltid gör annars. Me nej nej.. Då sover vi i 3 timmar istället! Skit unge;)


La han vid 22 nu iaf för att han ska sova bra inatt.. Själv ska ja me gå o lägga mig nu. Har nyss kollat på Cold Case! LÄTT min bästa serie asså:D O nu e d crimenal minds. DUBBEL AVSNITT!! Säsongs final oxå vet ni.. Me ja måste fan sova.. Kanske kan kolla i sovrummet.. Eller så läser ja en sväng. Me me.. Funderar på om ja ska ut o ta en cigg nu, o sen borsta tänderna, tvätta bort sminket. O sen somna.


Jaja.. Nu börjar CM.. FAN ja vet ju att ja kommer fastna.. :S


Sov gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Ovido - Quiz & Flashcards