Direktlänk till inlägg 31 januari 2008

31 Januari-08

Av Caroline Willnäs - 31 januari 2008 11:00

Asså SHIT! D har redan gått en månad på d nya året. Fuck vet ni!! Så jävla fort d går. Framöver nu e d så mycke födelsedagar oxå. Mycke nubbies oxå;) 9:e Januari va d Edwin. 26:e januari va d Mattias. 6:e fabruari e d ja. 24:e fabeuari e d Terror. 1 Mars e d Oliver. 11 mars e d Enzo o Hugo. 12:e mars e d min Alvin. 1 april e d Elin. 5 april e d min morfar. 9 april e d Felicia. O så min pappa den 19 april. O d fortsätter så oxå.. SHIT va dyrt d kommer bli:D


Annars då.. Alvin har börjat me o klättra upp i soffan nu me. Fan så fort d går. 15 steg o upp i soffan på kort tid. Me han lär sig väl av alla andra liksom;) Min "lilla" bebis:)


Vill tatuera mig på tal om nått annat då.. Först av allt Alvins namn o födelsedata. O sen vill ja göra nått STORT!!!! Typ nått längs hela benet.. Så vill ja ju göra en notrad me en text i svanken oxå. Den kanske ja ska göra härnäst.. Hmm.. Tänkte önska mig d i födelsedags present av Mattias, me d finns saker ja vill ha mer känner ja oxå. Ja d e svårt d där.. Så fyller ja ju bara 23 så ja förväntar mig inget party direkt heller.. jaja.. D blir npg bra;)


Annars idag händer d inte så mycke. Hoppas på att Mattias har fått mess ifrån mobilrep som säger att vårat wii e frdigt! Skulle va kul o få hem d o sen ta en sväng in te stan. Kolla rusta o hitta massa små skit man inte behöver:D O om han inte fått nått mess så kommer vi sitta hemma hela dagen o ha SKIT TRÅKIGT!!!


Imon e d middag oxå. Linnéa o Elias kommer hit. Ska bjussa på lite käk. Ska bli trevligt som fan! Va ju ett tag sen man såg dom, om man inte räknar me i lördags;)


Nu ska ja umgås me min son lite tänkte ja. Han e skit trött me får inte sova på 2 timmar te;)


Har uppdaterat mina bilder oxå;)


Have a nice day!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Ovido - Quiz & Flashcards