Alla inlägg den 22 januari 2008

Av Caroline Willnäs - 22 januari 2008 22:25

Har rensat ur min O Mattias garderob;) 2 hela soppsäckar blev d.. Ja slände massa som ja inte velat slänga innan för d e såå fint fast ja inte använder d. Eller d kan ju bli inne igen osv osv.. Me mest jobbigt va o slänga party linnena från Otten tiden. Har ju liksom inte använt dom sen då o d va ju liskom 3-4 år sen. SHIT! Så mycke minnen.. Me 2 st behöll ja bara för o ha kvar som minne;) Mitt "fjärils linne" o nån tyglapp som knappt täkte brösten liksom:D haha! Sååå het va ja på den gamla goda tiden;)


Idag gjorde Alvin d gulligaste nånsin:) Sötnosen liksom! Ja satt inne i garderoben o sorterade så känner ja att nån börjar klättra på min rygg för 1788437346 gången den dagen. Så sätter han sig ner o säger: -"Titta" Så ja tittar bak på han o säger: -"Va ska ja titta på då?" Varav han håller i sin ena strump som ramlat av. Så ja sätter på han strumpan o säger: -"Så där!" Varav han kryper ut te Mattias igen. Hahah! D va verkligen som han kom in för o säga att ja skulle ta på han strumpan o sen va d klart liksom! Åhh va ja älskar den ungen!!! ;)


Funderar starkt på o lägga mig i sängen o läsa lite nu. Ja läser ju alltid så jävla mycke så då kanske ja kan somna skapligt om ja går o lägger mig nu.. Upps.. Såg att klockan redan e halv elva så d blir la inget skapligt här inte:S Ska läsa ett kapitel iaf;)


Ingen som har nån annan bok o rekomendera? Eller kanske säga va ja ska köpa för liten grej te min Baby som blir 25 på lördag? Han ska få en stor grej oxå me inte på själva födelsedagen. Vill ju ge han nått litet me, me va e litet o va FAN kan ja köpa som INTE e tekniskt? ;)


Så rassla in me tips nu, för nu e d sängen som gäller för moi! Pussisar!

Ovido - Quiz & Flashcards