Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Caroline Willnäs - 5 januari 2008 22:23



mycke Jonas över d här klippet!! :D


Av Caroline Willnäs - 5 januari 2008 21:03

Tydligen JÄVLIGT svårt!! Asså vissa människor e ju som dom e.. Hur svårt kan d va o klämma fram ett hej liksom? Har jobbat idag från 8-16. Rätt ok ÄVEN fast hälften inte sa hej! :)


Hade SÖTASTE ungen i min kassa idag. Han tyckte ja va jätte rolig:D Ja skoja me han o han AS garva verkligen;) Underbart söt! Sakna Alvin då:(


Vilket liv ja har.. Alvin o willys. Willys o Alvin. D ända ja nånsin pratar om.. Me ja älskar min son mer än nån nånsin kan förstå, o ja trivs me mitt jobb även om d inte e världens bästa. O händer d nått vill man liksom ventilera sig lite, annars kommer man explodera en vacker dag:S


Hade även SUR tanten Allan Ballan i min kassa idag. Vi har nämligen en tant som ALLTID har nått o klaga på o idag va hon fan mer knäpp i huvudet än va hon brukar va:S Hon kom fram te min kassa (såklart!) me en jäst o frågar:


-"Hörrdé du! Kan du kolla va den här kostar? D stod 50 öre där borta" 


Varav ja kollar o vet att d inte finns nån jäst för 50 öre överhuvudtaget, me som sagt ja tittar o får rätt o säger:


- "Den här kostar iaf 1 kr"


O tanten säger:


- " Jaha!! Me d e ju sååå svårt o se där nere me alla skyltar o alla jästar."


(D finns 2 sorter) Så då frågar ja:


- " Vill du ta bort den då o gå o hämta en ny då eller?


O hon vräker ur sig:


- "Nee d ska ja inte. Me ja får väl ta den där då. Me ja ville ju verkligen ha den för 50 öre!"


HALLÅ!!!!!! D handlar om 50 ÖRE!!! Du kan få d av mig ur min egen ficka liksom.. Nee..


D finns fan folk te allt...

Ovido - Quiz & Flashcards