Direktlänk till inlägg 21 januari 2008

...

Av Caroline Willnäs - 21 januari 2008 19:17

Känner mig lite utanför även om ja säkert inte ska d.. Me d e la så när man har barn o en man som jobbar natt:S Ja överlever nog!


På lördag fyller Mattias år. Hoppas alla som sagt att dom ska komma kommer komma för ja vet hur d blev en annan gång:S Jävla cp kompisar han har/hade då. Me nu har han bjudit massa andra oxå o dom kan man nog lita på:) Han fyller ju liksom 25 bast;) Min älsklings älskling! Inga av mina polare kommer för dom hade tydligen fullt upp. Synd. Me ja överlever me alla andra som kommer. VG o kanske Zandra kommer ju iaf;) Kän ingen press nu Zandra;p Haha!


Mattias o ja ska kolla på film sen när vi lagt Alvin. Bearwulf? Heter den så? :S Ja tror iaf att den e kass, me ja får la ge den en chans;)


Me nu ska ja kasta min unge i badet me sin pappa o sen göra lite välling o sen e d lägg dax för lille man! Han e cp trött asså.. Me nu gick ja!

 
 
Ingen bild

linda

22 januari 2008 15:26

hälsa grattis

 
Ingen bild

mm

22 januari 2008 20:31

vet precis hur de är.. Med folk som säger att de ska komma men inte gör de. Sånt är super irriterande!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Ovido - Quiz & Flashcards