Alla inlägg under oktober 2007

Av Caroline Willnäs - 14 oktober 2007 15:24

Fy FAN så kul ja har haft asså.. Helt underbart:) Ett STORT tack te min Maria som fick me mig på d här:) Va skönt o va lite barnledig o bara umgås me vänner. Eller ja.. Vän.. Maria!


Åkte iaf te Maria i fredags kväll o sov där te lördag. Sen på lördagmorgonen åkte ja, Maria, Sara (Lillasyster), Dennis (Lilla systers kille) o Annelie (Mamma) på Saras danstävling i disco i katrineholm. Fan så jävla kul asså:D Hände massa kul me d va oxå lite läskigt när Sara kände av sin smärta i knät:/ Me annars va d super lyckat! Sen när vi kom hem te norrköping så slappa vi lite o vid 22 ungefär så skjutsa Maria hem mig, o åkte iväg på dejt:D Min Mia då.. :)


I imorse vid 9 så blev ja o Alvin hämtade av Annelie så då bar d iväg ut te Mogata. Frida o hennes lilla familj va oxå där.. FAN va mysigt! Älskar Mogata asså.. Saknar både stället o min "extra" familj. Familjen Tjernström:)


Sen fick ja skjuts hem runt 15 o nu sitter ja här för Alvin decka i sin säng så fort vi kom innanför dörren typ:)


Ska ta o ringa Maria nu o sen Vicky så får vi se va dom har o säga om livet:)


Ta d lugnt nu, o tack ta alla underbara människor som gjorde min helg;) *Pussis te er*

Av Caroline Willnäs - 12 oktober 2007 17:33

Du har gjort min kväll/helg:D Ja älskar dig av hela mitt hjärta!!


*Dax o springa te bussen:D Ska bli kul imon!!!*


Av Caroline Willnäs - 11 oktober 2007 22:30

Tänk va ett litet, litet missförstånd kan göra.. ÅHH! Me d e la d här vänskap går ut på va. Bråka o bli sams.. Me just nu orkar ja inte tjafsa om en så liiiiiten sak. ja blev besviken.. Ok? Varför ska d va så svårt o bara säga ok då vet ja? Tydligen väldigt svårt..


Blir så ledsen för d känns som vi glider ifrån varandra:( Vill inte d ju.. Har känt dig så länge me ändå känns d som du stänger mig ute.. :(


Nu ska ja röka en välförtjänt cigg sen ska ja mata Alvin o sen sova.. Typ.. Ha d!

Av Caroline Willnäs - 10 oktober 2007 10:17

Jobbar 16-20. Ska bli lite skönt o göra nått annat faktiskt än o bara ta hand om barn dagarna i ända. Älskar Alvin asså, me alla behöver vi våran egentid. O på jobbet tjänar ja dessutom pengar;)


Magnus o Hugo va här förut. Dom skulle på jeepträff vid 10 så dom fördrev tiden här i en timma typ. Myste lite me Hugo för Alvin sov. Fan vilket vikt skillanad d e på skit ungarna då:D Hehe..


Imon e d läkarbesök me Alvin då.. Rutin undersökning bara. Får vi se om han ökat något i vikt sen sist me..


Funderar på o klippa bort Alvins tofs han har på huvudet oxå.. Fast ändå vill ja inte.. Nee.. Ja väntar ett tag te;)


Me nu ska ja ta o äta en macka tror ja.. Börjar bli lite hungrig.. Pussis!

Av Caroline Willnäs - 9 oktober 2007 11:55

Ja har inte en aning om va ja ska skriva om idag.. E så jävla seg (Som vanligt).. Me me.. Alvin sover just nu.. Kan ju passa på o berätta d för er som tycker att d verkjar som ja jämt sitter vid datan o inte tar hand om mitt barn, att oftast när ja sitter här så sover Alvin. (som han gör nu) eller så sitter han i mitt knä. Som han gör nu eftersom han vakna nu;)


Så nu ska vi leka lite...

Av Caroline Willnäs - 8 oktober 2007 19:46

Nee ni! D ska ja inte.. Me min son däremot ska, me han vill inte riktigt.. Han har legat i sängen sen 19 o han e SÅ trött me ändå vill han inte somna. Han e ju inte ledsen eller så me ändå.. Tror d bror på att han har lite ont i munnen. För idag såg ja nämligen att han fått sin första TAND:D:D:D O va sött! Då e d ju därför han har haft feber o så.. Stackarn.. Måste ju klia i hela munnen på han:(


Mattias o ja har latjat lite nu på kvällen.. Hehe.. Måste ju liva upp förhållandet lite då o då;)


Annars så har ja städat heeela lååånga dagen! Har vart riktigt duktig faktiskt:) Mattias hjälpte me te o d va faktiskt lite skönt! Va faktiskt ute på en promenix me Alvin oxå för solen sken ju så fint:) Mys, mys!


Nu ska ja vänta in Maria (som kommer snart) me o kolla på Vänner! ;)


Take Care!

Av Caroline Willnäs - 8 oktober 2007 08:13

Jaa.. O va ska man ta o hitta på idag då? Alvin har inte feber längre iaf.. D e ju skönt.. Funderar på o dra en riktig städdag idag. E så jävla äckligt här hemma asså. Obeborligt nästan.. O då e d ju rätt illa asså.. :/


Ska ta o kolla på The voice lite mer nu, sen blir d gröt te Alvin sen ska han sova middag runt halv10-10 så då åker la dammsugaren fram.. Eller ja får ju plocka undan all skit först. Så otroligt mycke saker som ja inte har en aning om vart ja ska lägga dom. Blä!


Nu gick ja!

Av Caroline Willnäs - 7 oktober 2007 20:21

Fy FAN så DÅLIGT d va asså! Tror ja dör. Hade förväntat mig att d skulle va lite kul o se på me icke! Alla prata i mun på varandra så ja hörde typ nada. Me me.. Nu har ja sett d iaf;)


Annars då.. Jo.. Min kära son som somna i min famn kl halv 6 vaknade igen vid 6 o va SUPER pigg. O han har ju feber me så han e lite grinig . O han ville såklart inte somna om så d va bara o ta upp han. Mammas lilla hjärtegull. Han va ju liiiite jobbig dock, eftersom han helst av allt vill va under huden på mig. Me ja la han i sin säng när klockan va 20.00 o sen dess har ja inte hört ett ljud så han sover nog nu. Ska smyga in o titta när ja e klar här:)


Funderar på va ja ska hitta på nu? Va ute o rökte nyss me Maria. Eller hon va i andra änden av luren då;) Kanske ska gå o lägga mig? Nee.. E ju inte trött! Kanske kolla på filmen på 5:an som ja typ missat halva nu.. Nee.. Sätta mig vid min bärbara data o föra över lite bilder te bilddagboken kanske? Hmm.. D låter la mest lockande kanske.. Me ja e ju seg så ja hamnar nog framför tv:n eller facebook:)


Sov gott sen iaf! O ja lovar! D här va d sista inlägget för idag.. 3:e tror ja d va:D


Take care!

Ovido - Quiz & Flashcards