Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Caroline Willnäs - 7 oktober 2007 20:21

Fy FAN så DÅLIGT d va asså! Tror ja dör. Hade förväntat mig att d skulle va lite kul o se på me icke! Alla prata i mun på varandra så ja hörde typ nada. Me me.. Nu har ja sett d iaf;)


Annars då.. Jo.. Min kära son som somna i min famn kl halv 6 vaknade igen vid 6 o va SUPER pigg. O han har ju feber me så han e lite grinig . O han ville såklart inte somna om så d va bara o ta upp han. Mammas lilla hjärtegull. Han va ju liiiite jobbig dock, eftersom han helst av allt vill va under huden på mig. Me ja la han i sin säng när klockan va 20.00 o sen dess har ja inte hört ett ljud så han sover nog nu. Ska smyga in o titta när ja e klar här:)


Funderar på va ja ska hitta på nu? Va ute o rökte nyss me Maria. Eller hon va i andra änden av luren då;) Kanske ska gå o lägga mig? Nee.. E ju inte trött! Kanske kolla på filmen på 5:an som ja typ missat halva nu.. Nee.. Sätta mig vid min bärbara data o föra över lite bilder te bilddagboken kanske? Hmm.. D låter la mest lockande kanske.. Me ja e ju seg så ja hamnar nog framför tv:n eller facebook:)


Sov gott sen iaf! O ja lovar! D här va d sista inlägget för idag.. 3:e tror ja d va:D


Take care!

Av Caroline Willnäs - 7 oktober 2007 17:47

Snart iaf.. Idag då.. Åkte hem te Linda o Mats imorse för d hade inte blivit nån bebis under natten:) Me FY FAAAN så fet hob va:D Haha! Riktigt stor asså.. Stackarn asså.. :( Så jobbigt o va gravid den sista tiden nu. Speciellt när d går på övertid. Ja gick ju över 16 dagar. Linda har gått över 2 dagar idag o hon mår redan sämst typ.. Eller tycker d e jobbigt, o magen e i vägen m.m Me snart e *Hmm hmm* ute:D


Alvin då.. Jo den stackarn har feber.. Vet inte va d e me han.. Tänder kanske.. Me d känns inget i munnen på han:/ Hmm.. Vet inte! Han sov iaf middag vid 1´3-14 idag o sen sov han inget mer så kl halv 6 så deckade han i mitt knä i soffan.. Lilla älsklingen. Hade inte hjärta nog o väcka han då heller.. Me ja får la gå upp SVIIIIN tidigt imon istället för han brukar ju gå o sova vid halv 8 annars. Jaja.. Han e ju sjuk o då e d bättre om han sover bort skiten!


Annars blir d en lugn kväll. Mattias går på sitt natt mass ikväll så d blir en ensam natt.. Ska kolla på Ranking the stars ikväll vid 19 tror ja d va. Verkar lite kul:)


Me nu ska ja lägga mig i soffan me min BAMSE godis skål:D O mina chips o min cola.. Kan d bli bättre? :)

Av Caroline Willnäs - 7 oktober 2007 09:11

Idag e ja CP TRÖTT asså.. Me ja får ju skylla mig själv asså. Maria kom ju hit igår så vi umgicks o kolla på en film te halv 2-2 nån gång. Thirteen. Rätt skaplig.. Jävligt sorlig om inte annat. Handlar om en tjej som e jätteduktig i skolan först o sen träffar hon en brud som drar ner henne så hon börjar knarka, supa, sno saker m.m Va tydligen en sann historia o då e d verkligen sorligt. Att d kan gå så utför för en tjej som fallar för grupptryck asså.. Sen iaf så la ja mig i sängen o läste te klockan va 3 o Alvin vakna 6 imorse. Yippiiie! Fast sen efter en halvtimmas bök så somna han om te halv 9 iaf! Mysisen! ;)


Idag då.. Ska ju te Linda o Mats snart.. Ska väcka Mattias o Rasmus snart. Me gör ja d nu så vill dom åka NU o ja ska ge Alvin gröt o packa o så först..


Me ha en bra söndag allihopa, för d ska ja:) (Uppdatering kommer ikväll!)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards