Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Caroline Willnäs - 15 oktober 2007 12:10

Ja.. Ikväll e d bara ja o min älskling. "Farmor" skulle komma in hit o va barnvakt för Mattias har planerat nått hemligt för bara han o mig:) *Mys, mys* Me vi behöver d asså.. Har vart en tuff period nu den senaste tiden.. Spelar liksom ingen roll va vi ska göra ikväll, bara d e han o ja o att vi bara kan ängna tid åt varandra. Vi kan liksom åka in o käka på Macca D så blir ja glad:D Inte så svårtflörtad nej;)


Annars händer inte så mycke idag.. Alvin sover för tillfället. Han e sjuk nu igen så inatt sov han hela natten brevid mig. SÅ jobbigt! Ja sov typ ingenting för att ja va rädd att han skulle vakna o krypa ner för kanten på sängen. Vakna kl 2 inatt av att han va kokhet o tog tempen han o då hade han feber stackarn:( Sen tyckte han att han skulle va vaknen så kl 3 inatt somna han om.. Kul! O klockan 6 imorse ville han gå upp. Me vi låg o myste lite me ppap när han kom hem från jobbet, sen somna alla om igen o så gick Alvin o ja upp vid 9.30 Lyx! ;)


För 3 dagar sen då blev Alvin 7 månader oxå.. Shit va fort tiden går asså.. Snart så knallar han o allt möjligt.. Nee.. Nu ska vi inte tänka så.. Min bebis e min bebis o kommer alltid o va min bebis.. Även när han e 15 liksom;) Stackarn:D Haha!


Me nu ska ja göra lite nytta här hemma.. Take care!


*Lycka till te Linda o Mats som nu e inne på BB. Hoppas h*n vill komma ut idag!!*

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards