Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Caroline Willnäs - 5 oktober 2007 10:27

Asså shit! ja e förföljd av tjockisar. Dom e som stalkers på mig! På riktigt!! D handlar absolut inte om att dom e yjockisar, me nu e dom här 2 männiksorna stora som hus o d e nästan som dom vill inget hellre än o va kompis me mig!


D e så här va.. Ja e en väldigt offentlig person i lilla hålan Söderköping som ja bor i. Ja jobbar nämligen i den (skapligt) stora mataffären Willys. Ja e jävligt trevlig när ja sitter där i kassan o tycker om o va social. Me d vissa folk inte verkar fatta e att´ja e faktiskt sådär övertrevlig just för att ja sitter i kassan. Visst ja kan va trevlig på fritiden me me egentligen e ja en rätt dryg jävel asså..


Iaf! Den ena av dom här 2 stalkersarna har tagit reda på mitt nummer o messat massa. Pratat om hur o när vi ska ses när ja inte jobbar m.m Den andra trodde ja inte va nån stalker me igår när ja hade fullt upp här så ringer d på dörren. Ja me vem står inte där om stalker 2!! Fan så creepy! Hon sa att hon titta förbi för att hon inte hade nått o göra. Efter d kommer d en lång tystnad. Ja tänkte ju inte direkt bjuda in henne!! D sluta me att Ullis ropa att hon ville ha hjälp me håret, så då sa vi hej då o ja stängde dörren. Me shit vet ni!! Ja blir faktiskt lite rädd på riktigt! Så jävla rolig e ja inte o umgås me.. Eller jo ok ja e ju d;) Me ja har mina vänner liksom! Dom räcker för mig!


Som sagt! Ja har inget emot tjockisar me nu råkade d va så att dom här två stalkersarna va tjocka! Me d e ju bara bättre för mig för då kan ja se dom även när dom e långt bort, så ja hinner springa o gömma mig:D


Pinsamt om nån eller båda dom hittar te denne bloggen då. Upps.. Me då vet dom ju hur ja känner iaf.. Utan o va elak!


SKIT SAMMA! Annars så va d fullt upp igår. Va ju nere på willys o hämta mitt schema för framtiden. Börjar gälla typ i november o då e d mest kvällar eftersom Mattias jobbar natt nu för tiden, så han måste ju sova ut på morgonen. Sen kom Ullis hit o ja färga o klippte henne. Svin coolt blev d;) Ni som vill se kan knalla ner te willys idag för hon jobbar idag:)


Sen kom Maria o sen kom Ellan o Alida. Vicky va me Johanna för hon va ledsen (tror ja d va) så dom kom inte. Iaf! Va hade super trevligt! Satt o snacka lite o kolla på nya Peking express! haha! Fy fan så jävla kul d va:D Eller ok.. Tyra va:D - Me Stefan, me Stefan.. Ja kan hämta pappret. - Me schysst att du vänta! Fan va vi garva asså! Digga killen som tävla me sin mamma oxå.. Måste heja lite på dom eftersom dom typ låg sist nu:D HATAR däremot dom där jävla svenska brudarna som bara skrek igenom hela programmet.


Me shit! Fan va lång blogg d blev idag då! Me me.. Ibland måste man skriva av sig! Nu ska ja ta min son här!


*Har för övrigt ett nytt nummer för o va på den säkra sidan me stalkern:D Fast ja har kvar d gamla me* *Älskar min mobil*



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards