Alla inlägg den 24 november 2007

Av Caroline Willnäs - 24 november 2007 08:32

Alla vill så mycke o d känns som folk drar i mig från alla håll.. *suckar* Vissa fattar inte att ja har ett eget liv oxå liksom.. Nee nee.. Vi gör bara d alla andra vill hela tiden. Me förlåt! D går inte! Ja o min familj o mina allra närmaste vänner går först. Så detta handlar asså inte om Mattias, Alvin, Maria, Vicky, Elin o Johanna. Mer min egen släkt faktiskt.. Blä! SPYR snart!


I förrgårr så stod Alvin själv:D E typ 5-6 låååånga sekunder:) Skit tufft o se;) Sen knallar han som fan me sin gå vagn är hemma oxå. Ser så spexigt ut;) Sen tror ja ju inte han kommer gå innan han e 1 asså.. Han e lite ostadig o förlitar sig alldeles för mycke på mig:)


Annars då.. Ikväll ska Maria (o kanske Vicky) komma hit o mysa. Har en lite överraskning åt min Mia:) Jätte töntigt o jätte liten grej, me d e en fin gest när ens allra bästa vän mår dåligt.. Ska iväg o handla lite sen oxå. Mattias o ja måste iväg o handla mat. D e typ tomt i kylen nu:) Ska åka te Mattias mammas jobb snart me. Dom har öppet hus så vi ska hälsa på lite. Kan nog bli kul istället för o sitta hemma;)


Läser för tillfället min underbara Harry Potter bok oxå. Ska inte skriva va som händer ifall nån inte läst den me vill läsa den. Shit asså! Allt händer så mycke snabbare än i restan av böckerna säger ja bara:) E på kapitel 13 nu tror ja.. Ska la packa lite nu o sen ta fram kläder te alla (Mattias kan la ta fram åt sig själv iofs:D) haha! Sen kanske ja hinner me ett kapitel innan vi drar;)


Nu gick ja. Pussis!

Ovido - Quiz & Flashcards