Alla inlägg den 7 november 2007

Av Caroline Willnäs - 7 november 2007 10:18

Yeeey! Ja älskar snö!! Mitt bästa;p Haha! Så får ja ha mina favvo vinter skor nu oxå;) Annars ska ja jobba idag igen.. O imon.. O på fredag... O på lördag.. O på söndag! D går nämligen maginfluensa på jobbet så d e massa sjuka. Bra att ja kan ställa upp liksom;) hehe.. Lite segt o jobba så många dagar i rad me d va mitt val. Ja sa ju att ja kunde.. Pengar, pengar!

Inatt då.. Inte så där jätte kul! Alvin vakna halv elva o ville inte somna om förens halv 1 igen. O när han väl somnat då så vakna han vid halv två igen o va AKUT ledsen o hungrig så han VÄGRA ligga i sin säng, så han fick ligga brevid mig o mysa. Han somna la vid halv 3 tror ja. Vakna kl 6 imorse o va SVIN pigg.. Tror ni ja e död eller?? Fy fan asså.. O Mattias har ju ont i sin höft igen så sådär värst mycke hjälp fick man ju inte heller.. Me ja förstår han.. Han har ju ont min älskling:(

Nee.. Nu måste ja ta Alvin. Han e ledsen o vill sova.. Ha d bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards