Alla inlägg den 1 november 2007

Av Caroline Willnäs - 1 november 2007 10:12

Ja fy fan vet ni!! Nu vet ja vem mördaren e:D Va o fika hos en tjej i sörping igår som typ e lika tv beroende som mig:D haha! Hon hade kollat nätet o d va en HEEEEEEEL sjuk lösning dom hade kommit på. haha! lite som "Sunset beach". haha! Kommer ni ihåg d eller? :D As fräckt:D Såååå kasst me andra ord;p Nån som vill veta vem som e mördaren då?? Sanna??? :D haha!


Annars då.. Har hänt massa saker den senaste tiden.. Eller ja har gjort massa saker.. me nu kommer ja inte ihåg nått typ:D haha! Vet iaf att ja ser fram emot den 17 o den 21 november! YEEEEEEY!!!! :D 17 e d ja o girlsen som ska på roadtrip! AS KUL!! O den 21 november så ska ja sätta Alvin i vagnen o ta första bästa buss in te stan o köpa mig den nya Harry:D Tänkte se ifall Linda o Wille orkade ta en fika på stan me. D bror ju på om hon pallar. Me Harry ska ja ha iaf!! Sen blir d hem o dumpa Alvin på Mattias så ska ja låsa in mig nånstans o bara sträck läsa:D


Nu sover min lilla skit. Han e lite gnällig. Jobbigt me som Jonna sa igår: D e så o ha barn:D Igår då! När vi va hos Lise o Oskar. Tror ni inte min terrorist te son slår Oskar så han börjar gråta. haha! Jävla unge ja har asså:D me han e la lik både sin mamma o pappa.. The fighters;) Hehe.. Me han menar ju inte o slåss liksom.. Han vet inte vart gränsen på klapp o slag går.. Han e ju bebis än så länge ju:) Min bebis! ;)


Nee.. Nu får ja fan göra nått vettigt.. Typ slappa tills ja ska te jobbet sen;p ha d bäst!

Ovido - Quiz & Flashcards