Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Kl 6 imorse ville nån gå upp..

Av Caroline Willnäs - 11 mars 2008 09:19

Så då gick vi oxå upp.. Fan va seg man e då asså.. Nu la ja han nyss för han va skit trött.. Satte mig här o kolla lite på allas bloggar o så o mitt humör bara sjönk. Satt här nästintill i tårar:( FY FAN så vissa männiksor beter sig:'( Läste Zandras blogg inlägget "Nytt försök" o ja mådde illa asså.. Riktigt jävla dåligt. O allt ja läste så tänkte ja på Alvin o ifall nån gjorde så mot honom. SJUKA JÄVLA AS!!!!!!!! Känner me Zandra oxå eftersom hon måste ju känna ännu lite mer än va ja gör.. :( *Tänker på dig, gumman ska du veta*


Nu vill ja inte ens tänka på d, me ja kan inte få d ur huvudet!!! ÅHH!! JA BLIR SÅ ARG!!!!!!! O har nån nått o säga om att d inte e nått fel på d där så kan ni bara försöka våga er hit för ja skulle skjuta er allihopa! JÄVLA, JÄVLA AS!!!!!!!


Nee.. Nu ska ja gå o sätta mig framför tv:n o försöka glömma alla äckliga, äckliga meningar ja nyss läst:( AS!!!! Tänkte försöka sova först eftersom bebis sover me somnar ja nu kommer ja bara drömma om d där o d vill ja INTE!!!! HEMSKT hur vissa männiksor e funtade i huvudet.. Dom kan ju inte må bra asså.. Era sjuka jävla as!!!!!

 
 
Ingen bild

z

11 mars 2008 14:04

Jaa sjuka människor...tack gumman :-*
Skämt i all ära men jag kan inte riktigt med folk som skämtar om saker som står mig nära...Jag blir lätt sur på sånt folk. tillome toobe har fått sig en känga för att han råka säga en sak som berörde mig på "fel" sätt...inte om barn dock!

Puss!!

 
Louise

Louise

12 mars 2008 14:39

Grattis lillskiten :D
Ett helt år sen vi delade rum nu :D
Hoppas du o din mamma o pappa har det bra.
Kram kram!

http://lolitas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Willnäs - 28 april 2008 10:54

Tror bestämt att ja byter blogg.. E ju kär i den andra asså;) D ända ja irriterar mig på e att texten e mer på högersidan så ja vinklar data skärmen massa:D haha! Fast ja VET att d ska va så o ja vill inte ändra d..  Lite irriterande bara;)   Me som ...

Av Caroline Willnäs - 25 april 2008 12:11

Eftersom INGEN har kommenterat d andra inlägget ja skrev så skriver ja igen:D   Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se   eller   http:...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 23:13

Kollade lite bloggar nyss o då hitta ja den här videon på en sida. Så jävöa hemskt asså:( Killen spelar fotboll, får ett gult kort av domren o sen bara fallar han ihop o dör:( Nee fy fan så hemskt:( Titta inte ifall ni inte pallar:(       ...

Av Caroline Willnäs - 24 april 2008 22:29

Asså nu e den andra bloggen verkligen suuuuuuuuuuper fin!! Ja måste bestämma mig om ja ska byta eller inte! Så...   HJÄLP MIG!!   http://milfens.blogg.se eller http://cma.bloggagratis.se ??   Kommentera som fan nu era jävlar!!! ;) ...

Av Caroline Willnäs - 21 april 2008 20:58

E ju inte där inne så ofta längre, me ja hamna där nu på kvällskvisten o la in lite kort o gjorde lite test.. Lite av grejerna som stod va va folk tyckte om mig.. Låt mig berätta:     1st happier person1st would make a better mother1st rather get stu...

Ovido - Quiz & Flashcards